Duben 2011

Kdo nemá cíl, nemůže trefit.

30. dubna 2011 v 11:32 | Eťa
Tak holčičky dneska tady už nebudu:), ptž jedu na tu chatu. Tak si užijte dnešek respektive i zítrek:). S hladovkama končim...drzela jsem to 3dny, dneska asi taky skoro nebudu jíst, ale zítra už muj jidelnicek bude o poznani vetsi:). Nemam tuseni jak casto a co chci jist, asi budu inprovizovat.

Vazim: 50kg (165cm), zhubnutý 2 kila za 3 dny


Hladovka 0.3

29. dubna 2011 v 18:54 | Eťa
Zítra na čarodky jedu na chatu uplně za neznámýma lidma, který jsou tak rochu magoři a ana půl alkoholici :D, takže na mě prosím myslete. Jo a abych nezapomněla ta chata je rozestavěná a je v ní zíma, jak já se těším :DD. A jak budete slavit vy?:) Moc to nepřežeňte s alkoholem, i když ja asi budu muset, abych se trochu odtrhla od ty reality tam :DD.

Jídelníček: jogurt milko čokoládový


Hladovka 0.2

28. dubna 2011 v 16:28 | Eťa
Ty jo holky moje zlatý neplánuju si jídlo dopředu a dost mně to zatím prospívá, když mám něco naplánovaný tak furt myslim, kdy si vemu dalsi jidlo a když to jen trochu porusim tk se totalne hned prejim. Dneska sem bez planovani a nic mně nedejchá na záda...

Tumblr_linhc3e7rc1qbrr2to1_400_large

Kukuřice cca 80-100g

Doufejme, že už nic. Ale znáte mě:D, takže kdyby náááhodou, jakože ne! tk dopíšu...

Tumblr_lin5ojximx1qbrr2to1_500_large

Historie si pamatuje jen vítěze. Poražené opomíjí.

27. dubna 2011 v 23:32 | Eťa |  Motivation
Až moje tělo bude vypadat takhle tk budu mit nejspis halucinace :DD, ale byla bych ten nejšťastnější člověk na světe, ale to bych musela prvně neco začít dělat, že :D

Hladovka 0.1

27. dubna 2011 v 22:04 | Eťa
Jablko
Jablko
1 chleba+mazací sýr+pažitka ( to sem pos*ala )


Od zítra hladovka

26. dubna 2011 v 20:40 | Eťa
Každý den máme povolený 2 jabka, tak nám držte palce, už teď se toho bojím :D.
Držíme to 3-4 dny.

Tumblr_ljj3apjorl1qbl9uyo1_400_large

Pro přehled (26.4.)

26. dubna 2011 v 14:27 | Eťa
Ztloustla jsem 2kila no, jsem prase, co na to říct :D.

Měřím: 165cm
Původní váha: 53kilo
Aktuální váha: 52kilo
Aktuální BMI: 19.1
Cíl: 45kilo

Tumblr_lddl7yoe6d1qf402yo1_500_large


Tajemství silných tkví v tom, že se neustále přemáhají.

25. dubna 2011 v 15:30 | Eťa
Vím, že se vam to asi nebude líbit, ale opět začínám snižovat jídelníček, a to co nejvíc. Přejídám se když se snažim jíst zdravě, přejídám se když držím hldovku, s tím rozdílem, že když držím hladovku tk zhubnu alespoň něco. Né na dlouho, ale zhubnu. Teď jen přibírám a přibírám. Všude mám jen špeky, je mi ze sebe už na blití. A pro klid v duši potřebuju už radikálně zhubnou, i když to asi zas skončí přejídáním, budu doufat, že ne, ale asi jo. Ale fakt už pořebuju alespoň na chvíli něco zhubnout. Tk mi držte palce :). A jak jste dneska přežili Velikonoce:D?


Záchvatové přejídání

24. dubna 2011 v 16:13 | Eťa |  Doporučení
Až moc dobře to znám, chtěla jsem sem dát i článek, jak se nepřejídát, ale myslimže každá z nás ví proč se přejídá a jak tomu zabránit.
Tumblr_lji4vueo3l1qdttmzo1_400_large

Jedna z definic je, že se celý den postižené osoby (stejně jako u anorektiček či bulimiček) točí převážně kolem jídla. V osobě se zmítá strach, pocity viny, očekávání, potěšení. Těší se na jídlo, ale cítí se provinile, protože snědla něco sladkého nebo kalorického, bojí se, že se přestane ovládat a bude mít záchvat přejídání. strach, že jakmile začnou jíst, nedokáží přestat. Když přestanou jíst, cítí nevolnost a přejezení. Jiné osoby jí velké porce jídla nebo velmi často. Jejich stravování je ovládáno úzkostí, strachem, pocity méněcennosti, závisti, frustrace nebo hněvu. Mohou cítit, že způsob, jakým jedí je jejich důkaz špatné sebekontroly…důkaz, že nemají svůj život pod kontrolou, že ho nezvládají. Problém není v tělesné hmotnosti, ale ve vztahu k jídlu. Trpí tím zejména ženy a to všech věkových kategorií. Stručně jsou to záchvaty jako u bulimiček, ale bez následné kompenzace (zvracení, projímadel, diuretik, …).

6. DEN HUBNUTÍ

23. dubna 2011 v 19:55 | Eťa
Dneska jsem byla v Brně, nakupovat. Něco jse si koupila, ale nejsem s tím moc spokojená. Čekala jsem od toho víc:D. A i kvůli Brnu jsem jedla dost nepravidelně a dneska i špatně :-/.


Snídaně: cel. bulka+tavený sýr fittnes+paprika
Svačina:
Oběd: (až v 16:00) zelí + 2knedlíky
Svačina:
Večeře: zelí + cel. bulka+tavený sýr fittnes+paprika
Ta večeře mě štve, měla jsem chuť se přejíst, nakonec jsem se udržela, toho zelí bylo docela dost.

Pohyb: 3,5hod. hůze, fotbal :D
Pití: voda, broskvový džus

Spokojenost: 50%


Pečivo

22. dubna 2011 v 23:55 | Eťa |  Doporučení

Když pečivo, tak dopoledne

Pečivo je ideální na snídani nebo na dopolední svačinu. Díky vysokému obsahu vlákniny a dalších živin vás pohodlně zasytí běžná porce celozrnného pečiva (jeden nebo dva celozrnné rohlíky). Odpoledne nebo na večer se ale pečivu už raději vyhýbejte. Není totiž dobré před spánkem konzumovat tolik vlákniny.

Bílé pečivo a dieta

Bíle pečivo by váš jídelníček měl obsahovat v co nejmenší míře, i když se zrovna nesnažíte držet dietu. Bíle pečivo totiž obsahuje převážně jen prázdné kalorie. Nemá téměř žádnou vlákninu, bílkoviny, minimum vitamínů nebo jiných živin. Má vysoký glykemický index, takže již chvíli po té co si dopřejete nějaký ten klasický rohlík nebo housku, už zase dostanete hlad. Bílé pečivo byste tedy měli úplně vypustit z vašich stravovacích návyků.


5. DEN HUBNUTÍ

22. dubna 2011 v 20:19 | Eťa
Tumblr_ljiwm7zsfe1qc3ur7o1_500_large

Snídaně: spánek
Svačina: jablko
Oběd: kolinka+kecup+rajce
Svačina: jablko
Večeře: aktivia sladka/bila, jablko

Pohyb: břicho: 5x40 sedy lehy, chůze
Pití: voda, broskvový džus

Spokojenost: 75%



Proč?

21. dubna 2011 v 20:24 | Eťa
Proč každá z vás, co hubnete, to vydrží alespoň měsíc a já to nevydržím ani den? Proč hubnu, když vím, že hubnout neumim?Proč se pokouším o něco, co nezvládám, proč v tom pokračuju, když výsledkem je, že přibírám? Proč jsem taková? Proč nemám žádnou vůli? Proč to trvá už přes rok? Proč v tom furt lítám? Proč věci nedělám pořádně? Proč jen sním a nečinním? A proč vlastně píšu tenhle článek? Je v tom jeden velký háček.... JÁ

ZMĚNÍŠ SEBE ZMĚNÍŠ SVĚT OKOLO TEBE....


ČTVRTEK

20. dubna 2011 v 19:11 | Eťa
POZASTAVUJU BLOG, NEMUSÍTE JSEM CHODIT, BUDE TADY NĚCO, ALE NECHCI, ABY JSTE TO KOMENTOVALI. VAŠE BLOGY NAVŠTĚVOVAT BUDU. NEIM KDY SE VRÁTÍM, NAPÍŠU VÁM. X.O.X.O :-*

VESELÉ VELIKONOCE :)

Jablko
pol. ze sáčku
rajče
jogurt

1518kJ

Tumblr_ljexszeljo1qf8ojso1_500_large


4. DEN HUBNUTÍ

18. dubna 2011 v 18:22 | Eťa
ÚTERÝ

Snídaně: hrst cerealii+mlíko polotucné
Oběd: skol. jidelna
Svačina: jablko
Večeře: jogurt

Pohyb: chůze, 5x40 břicho
Pití: voda 1,5 l

Mimo:

Škola:

Zeměpis (slepá mapa)

Tumblr_lj6p538rtk1qbrr2to1_500_large

Snídaně

17. dubna 2011 v 12:08 | Eťa |  Doporučení

Velká snídaně vám zhubnout

nepomůže, naopak

(Hm, tk dost vymlouvání, že se pořádně nasnídám :D)

Pokud se každý den těšíte na velkou snídani, kdy si můžete dopřát vše podle libosti, asi vás zklamou výsledky nového výzkumu německých odborníků. Bohatá snídaně vám zhubnout nepomůže, naopak můžete přibrat.
Mnoho expertů na výživu a hubnutí doporučuje začít každý den pořádnou snídaní, která nastartuje metabolismus a sníží příjem kalorií během dne. Teorie o velké snídaní totiž staví právě na tom, že hodně potravy na začátku dne znamená menší příjem jídla během zbytku dne.
Tým německých odborníků pod vedením doktora Volkera Schusdziarra z Else-Kroner-Fresenius centra výživové medicíny v Mnichově se rozhodl prozkoumat, co je na tom pravdy. Jejich výzkum publikovaný v časopise Nutrition nakonec tento dietní mýtus vyvrátil a ukázal, že velká snídaně nesníží množství přijaté potravy u oběda a večeře, ale naopak zvýší celkový denní příjem kalorií.

Tumblr_ljd649z6mk1qh6h0go1_500_large

0.9 Thinspo

16. dubna 2011 v 12:45 | Eťa |  Motivation
195838_1952580257413_1329856824_32325600_2079334_n_large

3. DEN HUBNUTÍ

15. dubna 2011 v 19:01 | Eťa
SOBOTA

Snídaně: jogurt
Oběd: kuř. řízek+bram. kaše (mňam :D)
Svačina: jogurt
Večeře: jogurt

OD DNEŠKA NEPÍŠU KALORIE (se*u na ně :DD)

Pohyb: chůze, 3x20 zadek, 5x40 břicho, BĚHÁNÍ
Pití: voda 1,5 l

Mimo:

Škola:

Zeměpis (učit 5 států)

Tumblr_la4xqqinq01qd1ovxo1_500_large