Pro ty, co hubnou :D

17. července 2011 v 22:44 | Eťa |  Doporučení
Pro hubnoucí ženy je příjem 5000 KJ správně z toho by mělo být 120g sacharidů, 85g bílkovin a 40g tuku.

Takže snídaně do 1 hodiny od probuzení cca 50g tmavého chleba, nebo 50g kornspitzu, nebo 40g dalamánku, nebo 35g knäckebrotu, nebo 35g vloček a k tomu 100g sýra cottage, nebo 100g polotučného tvarohu, nebo 50g 30% tvrdého sýra, nebo 1 vejce + 2 bílky a k tomu 100g zeleniny.

dopolední svačina 100g ovoce, nebo 150g polotučného mléčného výrobku (jogurt, zakys.nápoj)



Oběd:100g libového masa ( ideální je kuřecí, krůtí, králičí, ale i hovězí )nebo 150g ryby k tomu 130g vař.brambor nebo bramborové kaše, nebo 90g luštěnin, nebo 80g vař. rýže, nebo 70g těstovin, nebo 55g bramborového knedlíku a k tomu 200g zeleniny a 10g rostliného tuku.

odpolední svačina:100g ovoce, nebo 150g mléčného polotučného výrobku, nebo 200g zeleniny

Večeře: 4 hod před spaním - platí to co pro oběd, ale nebála bych se ze začátkz ty přílohy k večeři redukovat

To sladké místo oběda, je pěkná blbost, protože to jsou jenom prázdné kalorie a jestli nehubneš, je to právě tím, že jsi podvyživená, tedy máš malý přísun výživových látek i když máš dost kalorií.
 


Komentáře

1 Flex Flex | Web | 29. července 2011 v 15:58 | Reagovat

tak tohle mi nějak nevychází..

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama